Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2011

ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΕΙ: Απορρίπτει το Προσχέδιο Νόμου για τις αλλαγές στα ΑΕΙ

«Η Σύνοδος δεν αποδέχεται το περιεχόμενο του προσχεδίου και ζητά από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να το αναπροσαρμόσει ριζικά, σε συνεργασία με τη Σύνοδο».Αυτό αναφέρει κοινή ανακοίνωση των προέδρων των ΤΕΙ , τη οποία εξέδωσαν μετα από «μαραθώνια» συνεδρίαση σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

‘Το προσχέδιο νόμου, το οποίο δόθηκε στη δημοσιότητα δεν διασφαλίζει τις ανωτέρω αρχές. Αφήνει τα Τεχνολογικά Ιδρύματα με έναν αμφίβολο ακαδημαϊκό ρόλο. Μάλιστα, υπάρχουν και ενδείξεις υποβάθμισης» τονίζουν στην κοινή ανακοίνωση οι πρόεδροι.

Επί πλέον , τονίζουν, είναι γραφειοκρατικό και μη λειτουργικό, αφού για την εφαρμογή του απαιτεί 11 Προεδρικά Διατάγματα και 17 Υπουργικές αποφάσεις.

Ουσιαστικά σημειώνουν οι πρόεδροι, το σχέδιο, που μας δόθηκε δεν περιλαμβάνει μέτρα για τη Ακαδημαϊκή ολοκλήρωση των ΤΕΙ, με την οργάνωση ολοκληρωμένου 3ου κύκλου σπουδών με βάση την Ευρωπαϊκή πρακτική.

«Δεν μας έχουν γίνει γνωστές οι μεταβατικές διατάξεις για τον τρόπο εφαρμογής των προβλεπόμενων ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση του υπηρετούντος Επιστημονικού Προσωπικού. Το προτεινόμενο σύστημα διοίκησης εντείνει τη γραφειοκρατία, δημιουργεί συνθήκες εσωτερικών συγκρούσεων, αρμοδιοτήτων και εξωθεσμικών παρεμβάσεων» υπογραμμίζουν οι πρόεδροι.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΡΟΕΔΡΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΕΙ

Η Σύνοδος των Προέδρων των ΤΕΙ συνήλθε σήμερα, 8 Ιουλίου, για να εξετάσει το περιεχόμενο και τις αρχές του σχεδίου νόμου για την αναδιάρθρωση της Ανώτατης Εκπαίδευσης της χώρας. Η Σύνοδος έχει ευθύνη έναντι της Κοινωνίας και της Κοινότητας των ΤΕΙ για ομαλή, αποδοτική και υψηλής ποιότητας και επιπέδου παροχή εκπαίδευσης. Πρέπει να διαφαλίζονται οι δημοκρατικές διαδικασίες, σε περιβάλλον επιβράβευσης των προσπαθειών και συνεχούς εξέλιξης στα πλαίσιο των αρχών της ενιαίας Ανώτατης Εκπαιδευσης στη χώρα.

Η χώρα μας είναι υποχρεωμένη έναντι των αρχών αυτών να προχωρήσει σε ένα διαρθρωτικό νόμο πλαίσιο, που να ικανοποιει τις αρχές αυτές και να μη σπρώχνει τους νέους σε άλλες χώρες ή στα Κολέγια, ιδίως όταν τα Επαγγελματικά Δικαιώματα των αποφοίτων μας εκκρεμούν επί 25 χρόνια.

Η Σύνοδος των Προέδρων και Αντιπροέδρων των ΤΕΙ, σε μια πορεία συνεχούς προσπάθειας αναβάθμισης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στο πλαίσιο του ενιαίου Ευρωπαϊκού Χώρου της Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας, είχε τοποθετηθεί για την ανάγκη μιας ριζοσπαστικής αναδιάρθρωσης, της Ανώτατης Εκπαίδευσης της χώρας μας, με ένα σχέδιο που πρέπει να χαρακτηρίζεται από δημοκρατικότητα, από την ενίχυση της αυτοδιοίκησης των ιδρυμάτων, τον κοινωνικό έλεγχο, την αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης, την έρευνα και την καινοτομία.

Το προσχέδιο νόμου, το οποίο δόθηκε στη δημοσιότητα δεν διασφαλίζει τις ανωτέρω αρχές. Αφήνει τα Τεχνολογικά Ιδρύματα με έναν αμφίβολο ακαδημαϊκό ρόλο. Μάλιστα, υπάρχουν και ενδείξεις υποβάθμισης.

Επί πλέον είναι γραφειοκρατικό και μη λειτουργικό, αφού για την εφαρμογή του απαιτεί 11 Προεδρικά Διατάγματα και 17 Υπουργικές αποφάσεις.

Ουσιαστικά το σχέδιο, που μας δόθηκε δεν περιλαμβάνει μέτρα για τη Ακαδημαϊκή ολοκλήρωση των ΤΕΙ, με την οργάνωση ολοκληρωμένου 3ου κύκλου σπουδών με βάση την Ευρωπαϊκή πρακτική. Θέτει σε δεύτερη μοίρα την έρευνα, η οποία αποτελεί κριτήριο αξιολόγησης, πιστοποίησης και χρηματοδότησης.

Δεν μας έχουν γίνει γνωστές οι μεταβατικές διατάξεις για τον τρόπο εφαρμογής των προβλεπόμενων ρυθμίσεων και την αντιμετώπιση του υπηρετούντος Επιστημονικού Προσωπικού. Το προτεινόμενο σύστημα διοίκησης εντείνει τη γραφειοκρατία, δημιουργεί συνθήκες εσωτερικών συγκρούσεων, αρμοδιοτήτων και εξωθεσμικών παρεμβάσεων.

Το ΣΝ προτείνει να αναλαμβάνει η ΑΔΙΠ αρμοδιότητες τέτοιες που διακυβεύουν την αξιοπιστία και το κύρος της ως Αναξάρτητης Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας, αφού θα παρεμβαίνει σε θέματα χρηματοδότησης και χωροταξικής κατανομής των ΑΕΙ.

Το ίδιο ισχύει και για το προτεινόμενο ΝΠΙΔ, το οποίο θα διαχειρίζεται κονδύλια πολλαπλάσια αυτών του προϋπολογισμού σε κάθε ΑΕΙ, χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη νομιμοποίησης των αποφάσεών του από τα συλλογικά όργανα των Ιδρυμάτων.

Τα θετικά στοιχεία που περιλαμβάνονται, χάνονται εξ αιτίας των βασικών αυτών αδυναμιών του σχεδίου νόμου.

Με βάση τα ανωτέρω, η Σύνοδος δεν αποδέχεται το περιεχόμενο του προσχεδίου και ζητά από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να το αναπροσαρμόσει ριζικά, σε συνεργασία με τη Σύνοδο.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ του Υπουργείου στο άρθρο: «Τα πανεπιστήμια φλέγονται» στο περιοδικό «Επίκαιρα»

Αναφορικά με το άρθρο: «Τα πανεπιστήμια φλέγονται» του κ. Χρήστου Κάτσικα στο περιοδικό «Επίκαιρα» 

Μας κάνει, πραγματικά, εντύπωση πώς διέλαθε της προσοχής του εκπαιδευτικού αναλυτή κ. Κάτσικα μία σειρά διευκρινίσεων σε αστήρικτες και αβάσιμες πτυχές του προσχεδίου Νόμου για τα ΑΕΙ, που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες μέρες.

Ας διευκρινίσουμε, λοιπόν, για μία ακόμα φορά:

1. Καμία επιβολή διδάκτρων!

2. Η δωρεάν παροχή και διανομή όλου του απαιτούμενου εκπαιδευτικού υλικού είναι εξασφαλισμένη και εγγυημένη από την Πολιτεία, ενώ ο τρόπος με τον οποίο παρέχεται εκσυγχρονίζεται.

3. Ως προς τη σίτιση και τη στέγαση πραγματικά είναι απορίας άξιο από πού προέρχεται η εκτίμηση ότι θίγονται. Αντιθέτως, το Υπουργείο ανακοίνωσε ότι επεξεργάζεται ένα νέο στρατηγικό σχεδιασμό αναφορικά με τη λειτουργία των φοιτητικών εστιών, με στόχο την αρτιότερη αντιμετώπιση των προβλημάτων στέγασης και σίτισης των φοιτητών.

Η ελληνική Εκπαίδευση, σε όλες τις βαθμίδες της, για να πάει μπροστά και να εκπληρώσει την εθνική αποστολή της σε δύσκολους καιρούς, έχει ανάγκη από λιγότερη ιδιοτέλεια και περισσότερη αλήθεια.

Ατυχώς το άρθρο του κ. Κάτσικα ακολουθεί την πεπατημένη οδό, η οποία για πολλά χρόνια συσσώρευσε μόνο αδιέξοδα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, καθώς πριμοδότησε την ιδιοτέλεια και αγνόησε επιδεικτικά την αλήθεια.

Ο συντάκτης του άρθρου, ούτε λίγο ούτε πολύ, εμφανίζει το προσχέδιο του Νόμου για τις αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση ως το «κουτί της Πανδώρας» από το οποίο ξεπετάγονται όλα τα δεινά: «ξεχαρβάλωμα σπουδών, επιβολή διδάκτρων, τέλος στα συγγράμματα, στη σίτιση και στη στέγαση».

Μια απλή και πρόχειρη ανάγνωση του προσχεδίου, ακόμη και από τον πιο αδαή περί των εκπαιδευτικών ζητημάτων, θα καθιστούσε προφανές πως δεν υπάρχει καμία απολύτως σχέση με την ισοπεδωτική καταστροφολογία του άρθρου. Αντίθετα, στόχευση του Νόμου είναι να επιτρέψει στην Ανώτατη Εκπαίδευση, μέσα από ένα πλαίσιο διαφάνειας, αξιοκρατίας, ποιότητα και αριστείας να κερδίσει το μέλλον προς όφελος της νέας γενιάς της πατρίδας μας.

Είναι σαφές πως ορισμένοι συνήθισαν στο ρόλο του ιδεολογικοπολιτικού - και όχι μόνο - κερδοσκόπου, μέσα σε μια παρατεταμένη κατάσταση λιμνάζουσας αδράνειας. Προφανώς δεν επιθυμούν να ταραχθούν τα νερά και να απεγκλωβιστούν οι υγιείς και δημιουργικές δυνάμεις που υπάρχουν στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Ατυχώς, όμως, για τον κ. Κάτσικα και όσους εκφράζει, η κοινωνία έχει άλλη γνώμη. Και στη Δημοκρατία, η γνώμη των πλειόνων – και όχι των φωνασκούντων μειοψηφιών - είναι αυτή που πρέπει να προσδιορίζει την πολιτική δράση.

Με τον Α. Σαμαρά συναντήθηκαν οι Πρυτάνεις- «Πλήρης σύμπτωση απόψεων»

Συμφωνεί με τους πρυτάνεις και διαφωνεί με την κυβέρνηση όσον αφορά τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση η ηγεσία της ΝΔ. 

Μετά την σημερινή συνάντηση του κ. Αντώνη Σαμαρά με την σύνοδο των πρυτάνεων και οι δύο πλευρές έκαναν λόγο για «πλήρη σύμπτωση απόψεων». Στην δήλωσή του ο αρμόδιος τομεάρχης της ΝΔ κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος που συμμετείχε στην συνάντηση ανέφερε τα σημεία συμφωνίας με τους πρυτάνεις που είναι υπό συζήτηση με την υπουργό κ. Άννα Διαμαντοπούλου. Ο κ. Σπηλιωτόπουλος ζήτησε από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας «να φέρει το νομοσχέδιο στην Βουλή την 1η Σεπτεμβρίου προκειμένου να δοθεί χρόνος και στους πρυτάνεις αλλά και στη ΝΔ να καταθέσουν τις δικές τους απόψεις». Επίσης ζήτησε «να μην επιμείνει το υπουργείο στην εκλογή πρυτάνεων με οποιοδήποτε άλλο τρόπο παρά μόνο από τον φυσικό τους χώρο, την ακαδημαική κοινότητα». Πρόσθεσε πάντως ότι χρειάζεται διαφάνεια και εποπτεία θέση με την οποία συμφωνούν και οι πρυτάνεις. 

Ο κ. Σπηλιωτόπουλος έβαλε και το θέμα της διάρκειας των σπουδών υποστηρίζοντας ότι στην Ευρώπη έχουν αρχίσει και αναθεωρούν την τριετή φοίτηση και στρέφονται στις τετραετείς σπουδές που στην χώρα μας ισχύουν. Η ΝΔ δεν έχει αντίρρηση στην θέσπιση Συμβουλίου Διοίκησης των πανεπιστημίων ούτε και οι πρυτάνεις υπό την προυπόθεση να προσδιοριστούν οι αρμοδιότητές τους κυρίως στον οικονομικό και εποπτικό τομέα και να μην θιγεί η ανάδειξη των πρυτάνεων από τον φυσικό τους χώρο. Ζήτημα υπάρχει σύμφωνα με τον κ. Σπηλιωτόπουλο και σε σχέση με τις μεταβατικές διατάξεις που θα καθορίσουν τον χρόνο έναρξης ισχύος των αλλαγών.Η ΝΔ προτείνει οι διατάξεις που αφορούν την διοίκηση να τεθούν σε εφαρμογή μετά την λήξη της θητείας των πρυτάνεων. Συμφωνία καταγράφηκε και στην ανάγκη να υπάρξει επαρκής χρηματοδότηση ώστε να διασφαλιστεί ο δημόσιος χαρακτήρας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Α.ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: «Η θέση μας είναι πιο κοντά στους πρυτάνεις»


…….«Για να είμαι ειλικρινής, η θέση μας είναι πιο κοντά στους πρυτάνεις. Λέμε, ότι βεβαίως για να υπάρχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διαφάνεια στη διοίκηση των πανεπιστημίων, δεν θα είχαμε αντίρρηση να υπάρχει ένας μάνατζερ στα πανεπιστήμια, αλλά ο πρύτανης που εκπροσωπεί εδώ και δύο αιώνες την ακαδημαϊκή κοινότητα και έχει το συγκεκριμένο ακαδημαϊκό και κοινωνικό κύρος, ως μονοπρόσωπο όργανο διοίκησης, δεν μπορεί παρά να εκλέγεται από το φυσικό του χώρο».

Τα παραπάνω είπε ο Τομεάρχης Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, μιλώντας σήμερα στον «ΑΘΗΝΑ 9.84» και τον Βασίλη Πάικο ενώ υπογράμμισε τα εξής:

…… «Δεν αντιλαμβανόμαστε το πώς, για παράδειγμα, ένα σχέδιο νόμου έρχεται και λέει ότι ο πρύτανης θα προέρχεται εκτός της ακαδημαϊκής κοινότητας... Δηλαδή, θα έρθει κάποιος εκτός Ελλάδος και ξαφνικά θα μας κάνει τον πρύτανη του πανεπιστημίου Αθηνών. Δεν θα μπορέσει ούτε να επιβληθεί στην ακαδημαϊκή κοινότητα καθώς δε θα προέρχεται από το χώρο της, αλλά ούτε και αυτό είναι συνταγματικά -όσον αφορά το πνεύμα του νομοθέτη-, αποδεκτό... Ποιο είναι το πνεύμα του συντακτικού νομοθέτη; Το πνεύμα είναι να υπάρχει το αυτοδιοίκητο του Πανεπιστημίου. Είναι μια δημοκρατική κατάκτηση...»

* Για τριετή φοίτηση:
……..«Η τριετής φοίτηση ήταν το ζητούμενο της δεκαετίας του '80, γιατί προς τα εκεί ήταν όλη η εξέλιξη της Παιδείας στην Ευρώπη... Σήμερα τα πράγματα, όμως, έχουν αλλάξει. Εδώ και δύο – τρία χρόνια, υπάρχει μια στροφή της Ευρώπης στην τετραετή φοίτηση. Και αυτό έχει να κάνει με το γεγονός, ότι η εξειδίκευση πια έχει απλωθεί χρονικά και χρειάζεται περισσότερος χρόνος να δοθεί στους σπουδαστές, προκειμένου να έχουν όσο το δυνατόν  καλύτερα εφόδιο γνώσης, σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική κοινωνία. Όταν η ίδια η Ευρώπη έρχεται στα δικά μας, δηλαδή στην τετραετή φοίτηση, μην πάμε για άλλη μια φορά ανάποδα, επειδή είχαμε την καθυστέρηση  δύο δεκαετιών».

* Για κατάργηση του ασύλου:
………..«Ανεξάρτητα ποια θα είναι η διατύπωση -γιατί ακόμα δεν υπάρχει σαφήνεια-, νομίζω ότι η πρόθεση είναι στην πλήρη κατάργηση. Αυτό κατάλαβα από τα συμφραζόμενα των όσων είπε η κ. Διαμαντοπούλου».

* Για το χρόνο που ζητούν οι Πρυτάνεις και οι Πανεπιστημιακοί;
«Είναι ένα κομβικό σημείο. Θεωρώ θεμιτό αυτό που λένε, ότι δηλαδή έρχεται ένα σχέδιο νόμου μέσα στο κατακαλόκαιρο, Ιούλιο μήνα, “δώσε μας αυτές τις εβδομάδες του Ιουλίου και τον Αύγουστο να το μελετήσουμε, και Σεπτέμβριο να καταθέσουμε προτάσεις και απόψεις”. Εγώ, το αγκάλιασα αυτό το αίτημα και, μάλιστα, το έβαλα ως προαπαιτούμενο για καλή τη πίστη στη συζήτηση μεταξύ μας... Θέλω να πιστεύω, ότι θα το δει η κ. Διαμαντοπούλου, γιατί είναι κάτι που το ζητά η Ακαδημαϊκή Κοινότητα, το ζητούν οι πρυτάνεις, το ζητάμε εμείς. Δεν καταλαβαίνω, γιατί αυτή η επιμονή, μέσα στον Ιούλιο να λυθούν προβλήματα, που μπορούμε με άνεση χρόνου, το Σεπτέμβριο, να τα αντιμετωπίσουμε...».

Πηγή

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Διευκρινίσεις για την παιδαγωγική επάρκεια υποψήφιων αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών


Σύμφωνα με σημερινή διευκρινιστική εγκύκλιο του υπ. Παιδσείας η κατοχή παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας πιστοποιείται:

Με βεβαίωση περί επιτυχούς παρακολούθησης ειδικού προγράμματος σπουδών, τουλάχιστον εξαμηνιαίας διάρκειας, το οποίο παρέχεται από τμήμα Α.Ε.Ι. ή από ομάδες συνεργαζόμενων τμημάτων του ίδιου ή περισσοτέρων Α.Ε.Ι. σε αποφοίτους τμημάτων που έχουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Το πρόγραμμα αυτό καταρτίζεται με απόφαση του οικείου ΑΕΙ, που εγκρίνεται από τον Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, και αξιολογείται μετά το πρώτο έτος λειτουργίας του , εν συνεχεία δε κάθε τέσσερα έτη, σύμφωνα με τις διατάξεις
των άρθρων 1 έως 9 του ν. 3374/2005 (ΦΕΚ 189 Α)…

Επισημαίνεται ότι προγράμματα κατά τις ανωτέρω διατάξεις δεν έχουν ακόμη εγκριθεί και ως εκ τούτου δεν έχουν χορηγηθεί σχετικές βεβαιώσεις.

30 Υποτροφίες Εξωτερικού (07/07/2011)



Γραφείο Διασύνδεσης του Δ.Π.Θ.

ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ 1 θέση Γραμματέα με 4ετή θητεία


Το ΤΕΙ Πειραιά προκηρύσσει θέση ως εξής:

Μία [1] θέση Γραμματέα με 4ετή θητεία
Προσόντα:
-Πτυχίο τμήματος Δημόσιας Διοίκησης ή Νομικής ή Πολιτικής Επιστήμης ή Οικονομικής Επιστήμης
- Δεκαετή επιτυχής διοίκητική εμπειρία στον δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα
Πληροφορίες στα τηλ. 210-5381115 και 5381445

Α. Σπηλιωτόπουλος: Πόσο θα περιμένουν οι απόφοιτοι ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ να τους χορηγηθούν οι άδειες επαγγελματικών δραστηριοτήτων;


Ερώτηση

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ:
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
Θέμα: Αδυναμία χορήγησης αδειών

Με το υπ' αριθ. πρωτ. 62559/Γ2/01-06-2011 (ΑΔΑ: 4Α3Π9-ΔΑ) έγγραφο της Υφυπουργού Παιδείας κ. Χριστοφιλοπούλου διαβιβάστηκε σ' όλα τα Υπουργεία η υπ' αριθ. 8/06-04-2011 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων (Ε.Ο.Π.Π.) με την οποία ορίζεται η αντιστοίχιση ειδικοτήτων ΕΠΑ.Λ. -ΕΠΑ.Σ. με ειδικότητες ΤΕΕ Α' και Β' σπουδών, ΤΕΛ και ΤΕΣ και η μεταφορά των επαγγελματικών δικαιωμάτων των ειδικοτήτων Τ.Ε.Ε. Α' και Β' κύκλου, ΤΕΛ και ΤΕΣ στις αντίστοιχες ειδικότητες ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ.

Όμως στο το υπ' αριθ. πρωτ. ΦΓΘ/οικ.7701/553/28-06-2011 έγγραφο της Διεύθυνσης Υποστήριξης Βιομηχανιών της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας του Υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας (το οποίο έχω στα χέρια μου) και το οποίο απευθύνεται στα Γραφεία των αντίστοιχων Περιφερειαρχών όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας, αναφέρονται τα εξής: "Σε συνέχεια των παραπάνω σχετικών, σας ενημερώνουμε ότι αντιστοιχήσεις των ειδικοτήτων που αναφέρονται στο (β) σχετικό (εννοεί το με αρ. πρωτ. 62559/Γ2/01-06-2011 έγγραφο της Υφυπουργού κας Χριστοφιλοπούλου), στο βαθμό που αφορούν την έκδοση αδειών για την άσκηση τεχνικών επαγγελματικών δραστηριοτήτων θα ρυθμιστούν θεσμικά με την έκδοση των Π.Δ./των που προβλέπεται στην παρ. 4 άρθρο 4 του ν. 3982/2011 (ΦΕΚ 143 Α) και παρακαλούμε να μην εκδίδονται άδειες με βάση το (β) σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων".

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί Ανάπτυξης και Παιδείας:
1. Γιατί δεν πρέπει οι Περιφέρειες να εκδίδουν άδειες για την άσκηση τεχνικών επαγγελματικών δραστηριοτήτων με βάση την απόφαση της κας Χριστοφιλοπούλου;
2. Γιατί η απόφαση της Υφυπουργού, η οποία (απόφαση) ας σημειωθεί έχει αναρτηθεί στο δικτυακό τόπο του Ε.Ο.Π.Π. έχει καταστεί με το έγγραφο του Υπουργείου Ανάπτυξης στην ουσία ανενεργής;
3. Πόσο καιρό θα διαρκέσει η αναμονή των αποφοίτων ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ προκειμένου να εκδοθούν τα Προεδρικά Διατάγματα με βάση τα οποία θα τους χορηγηθούν οι άδειες;
4. Τι θα γίνει με τις άδειες που έχουν εκδώσει οι Περιφέρειες μέχρι τις 28-06-2011 με βάση το έγγραφο της κας Υφυπουργού;

Αθήνα
Ο Ερωτών Βουλευτής
Άρης Σπηλιωτόπουλος

ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ εκπαιδευτικοί στους πίνακες ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ και ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ

Μια ιδιαίτερα σημαντική εγκύκλιος, η οποία αφορά ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς που απολύονται λόγω κλεισίματος σχολείου, τάξης και τμήματος, ή με καταγγελία της σύμβασής τους κι έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον δύο συνεχή χρόνια προϋπηρεσίας στην ίδια σχολική μονάδα, εκδόθηκε σήμερα από το ΥΠΔΒΜΘ.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο αυτή, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απολύθηκαν για τους προαναφερθέντες λόγους μετά την 30/6/2010 και καλύπτουν την προϋπόθεση της διετούς προϋπηρεσίας στην ίδια σχολική μονάδα κατά την ημέρα της απόλυσής τους εγγράφονται στον πίνακα αναπληρωτών με την προϋπηρεσία που απέκτησαν μέχρι την 30/6/2010 (Μερος Α, παρ. 3ε και Επισήμανση Ι).

Η ΟΙΕΛΕ θεωρεί ότι αίτηση για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών πρέπει να κάνουν όλοι οι απολυμένοι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί (με τουλάχιστον διετή προϋπηρεσία), ακόμη κι εκείνοι που έχουν δικαίωμα μόνιμου διορισμού.
Δείτε την εγκύκλο εδώ

ΟΙΕΛΕ: Παράνομη η μη επανεγγραφή ή η απομάκρυνση μαθητών από τα ιδιωτικά σχολεία λόγω οικονομικών υποχρεώσεων

Παράνομη η μη επανεγγραφή ή η απομάκρυνση μαθητών από τα ιδιωτικά σχολεία λόγω οικονομικών υποχρεώσεων

Πληροφορούμαστε ότι κάποια ιδιωτικά σχολεία πιέζουν τους γονείς να αποπληρώσουν τις οφειλές διδάκτρων που τυχόν έχουν και να προκαταβάλουν μέρος των διδάκτρων της ερχόμενης σχολικής χρονιάς απειλώντας ότι σε αντίθετη περίπτωση δεν θα δεχτούν τα παιδιά τους στο σχολείο.

Ενημερώνουμε, λοιπόν, τους ενδιαφερόμενους ότι είναι παράνομη η μη επανεγγραφή ή η απομάκρυνση μαθητών από τα ιδιωτικά σχολεία λόγω οικονομικών υποχρεώσεων των γονέων προς αυτά, βάσει του νόμου 682/77 (άρθρο 16, παράγραφος 6 και άρθρο 18, παράγραφοι 2 και 3) και της νομολογίας (Α.Π. 1599/2000). Παραθέτουμε σχετικό απόσπασμα της απόφασης 1599/2000 του Αρείου Πάγου: «Δεδομένου ότι το ζήτημα της απομάκρυνσης ή της αποβολής μαθητών ... διέπεται από το Ν.682/1977, κατά το άρθρο 16 παρ.6 του οποίου δεν επιτρέπεται η μη επανεγγραφή ή η απομάκρυνση μαθητών... εξαιτίας της καθυστέρησης πληρωμής διδάκτρων, παρά μόνο για πειθαρχικό παράπτωμα και παράβαση του εσωτερικού κανονισμού που πρέπει να διαπιστώνονται αντίστοιχα με απόφαση ή πράξη του συλλόγου των διδασκόντων, εγκρινόμενες από τον οικείο επιθεωρητή. Τούτο δε διότι ο νομοθέτης θέλησε να αποτρέψει το ενδεχόμενο χρησιμοποίησης του δικαιώματος στη φοίτηση και στην παιδεία ως μέσο εξαναγκασμού για την εκπλήρωση των οικονομικών υποχρεώσεων των μαθητών, η ικανοποίηση των οποίων μπορεί να επιδιωχθεί στα πολιτικά δικαστήρια κατά των γονέων, που έχουν κατά κανόνα και την ευθύνη της μη πληρωμής των διδάκτρων των μαθητών-τέκνων τους (Πρβλ. και άρθρο 18 παρ.2 Ν. 682/1977, κατά το οποίο σε καμία περίπτωση επιτρέπεται η παρακράτηση από το ιδιωτικό σχολείο τίτλου σπουδών για οικονομικές υποχρεώσεις των μαθητών)».

Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών 

Τι αλλάζει από τον Σεπτέμβριο για τους πρωτοετείς

Από τη Μακεδονία

Για όσους εισαχθούν στα ΑΕΙ της χώρας από τη νέα ακαδημαϊκή χρονιά θα ισχύσει, εφόσον ψηφιστεί, ο νέος νόμος για την ανώτατη παιδεία, που προς το παρόν έχει τη μορφή σχεδίου.

Οι προπτυχιακές σπουδές θα ολοκληρώνονται σε τέσσερα χρόνια και ο φοιτητής θα έχει δικαίωμα να υπερβεί αυτόν τον χρόνο μόνο κατά δύο χρόνια. Μετά θα χάνει τα προνόμια που έχει και θα εναπόκειται στο κάθε ίδρυμα αν θα του δίνει τη δυνατότητα να ολοκληρώσει τις σπουδές του.

Επίσης στο εξής όσοι δεν θα εγγράφονται για δύο συνεχόμενα εξάμηνα θα χάνουν την ιδιότητα του φοιτητή.

Όσον αφορά τα συγγράμματα σπουδών, το υπουργείο Παιδείας έχει διευκρινίσει ότι για τα επόμενα τρία χρόνια θα δίνεται ένα δωρεάν σύγγραμμα ανά μάθημα σε κάθε φοιτητή, ενώ μετά το διάστημα αυτό όλη πληροφορία που χρειάζεται ένας φοιτητής στη διάρκεια των σπουδών του θα παρέχεται ηλεκτρονικά.

Η φοίτηση στο ελληνικό πανεπιστήμιο είναι δωρεάν, ξεκαθαρίζει το υπουργείο Παιδείας. Παρ’ όλα αυτά δίνεται πλέον η δυνατότητα, κατόπιν συγκεκριμένων κριτηρίων, τα οποία δεν αφορούν μόνο την κοινωνικοοικονομική κατάσταση αλλά και την επίδοσή του, να λαμβάνουν οι φοιτητές άτοκα δάνεια. Τα δάνεια θα αποπληρώνονται μόλις ο φοιτητής πιάσει δουλειά ή μόλις αποκτήσει κάποιο εισόδημα.

Τα προβλήματα
Ήδη αναδεικνύονται ορισμένα ζητήματα που μάλλον δυσκολεύουν τη ζωή των νέων φοιτητών. Η επιτάχυνση του χρόνου σπουδών αποθαρρύνει φοιτητές χαμηλών εισοδημάτων, οι οποίοι προσπαθούν να συνδυάσουν τη φοιτητική ζωή σε μια μεγάλη πόλη με τις αγροτικές εργασίες στην επαρχία απ’ όπου κατάγονται. Το βασικό πρόβλημα, όμως, όπως παραδέχονται νέοι που ήδη φοιτούν στο πανεπιστήμιο, είναι ότι η παράταση του χρόνου σπουδών τούς εξασφάλιζε μέχρι τώρα τη δυνατότητα να ξαναδίνουν ένα μάθημα, προκειμένου να πετύχουν υψηλή βαθμολογία, που είναι απαραίτητη για το μεταπτυχιακό τους.

Σοβαρό είναι και το θέμα που μπαίνει για τους φοιτητές μερικής φοίτησης, δηλαδή τους εργαζόμενους φοιτητές που μπορούν να τελειώσουν τις σπουδές τους χωρίς κυρώσεις σε μεγαλύτερο χρόνο. Για να δοθεί αυτή η δυνατότητα στους εργαζόμενους φοιτητές θα πρέπει να καταθέτουν βεβαίωση εργοδότη στη γραμματεία της σχολής τους. Ωστόσο όσοι γνωρίζουν την αγορά εργασίας γνωρίζουν καλά ότι αυτή η βεβαίωση είναι εξαιρετικά δύσκολο να δοθεί.
Για όσους ήδη φοιτούν στα ελληνικά πανεπιστήμια θα υπάρξει μεταβατικός χρόνος, ώστε να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους με το ισχύον καθεστώς.

Υπουργείο Παιδείας: Συνεντεύξεις Υποψήφιων Σχολικών Συμβούλων - Το χρονοδιάγραμμα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη: 15180 - Μαρούσι
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
E-mail: press@minedu.gov.gr


Δελτίο Τύπου

Συνεντεύξεις Υποψήφιων Σχολικών Συμβούλων


Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι η διαδικασία επιλογής των υποψήφιων Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι σε εξέλιξη. Έχουν συγκροτηθεί οι προβλεπόμενες από το νόμο Επιτροπές, οι οποίες προχωρούν στην αποτίμηση του συγγραφικού έργου των υποψηφίων. Οι ημερομηνίες πρόσκλησης των υποψηφίων σε συνέντευξη θα ανακοινωθούν από τα αρμόδια Συμβούλια Επιλογής μετά την κοινοποίηση του συνόλου των αξιολογικών μονάδων (επιστημονική συγκρότηση, υπηρεσιακή κατάσταση, συγγραφικό και ερευνητικό έργο), καθώς και την ολοκλήρωση των διαδικασιών που αφορούν στην υποβολή τυχόν γραπτών αντιρρήσεων, η οποία σύμφωνα με τον προγραμματισμό προβλέπεται μέχρι τις 20 Αυγούστου 2011.

Ταυτόχρονα, το Υπουργείο Παιδείας πρόκειται να προβεί σε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς εκπαιδευτικούς με σχετικά προσόντα για την κάλυψη θέσεων, σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης, που αφορούν τη στήριξη του εκπαιδευτικού έργου, όπως υπευθύνων καινοτόμων και βιωματικών δράσεων, εργαστηριακής διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών, Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Πληροφορικής και νέων τεχνολογιών κ.ά.

ΠΕΑΕ - Συντονιστικό Ωρομισθίων Αναπληρωτών: 24 σελίδες για μία κοροϊδία


24 σελίδες για μία κοροϊδία

Η καθυστέρηση δημοσίευσης της εγκυκλίου για την πρόσληψη αναπληρωτών-ωρομισθίων είχε γεννήσει πολλές συζητήσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που στοιχημάτιζαν ότι μπορεί και να μη βγει, επηρεασμένοι από τη γενικότερη κατάσταση όχι μόνο έντασης της αδιοριστίας, αλλά και των περικοπών συνολικότερα. Όμως, η εγκύκλιος βγήκε, όπως ήταν λογικό να γίνει, αφού απλώς για άλλη μια φορά, δεν αναφέρεται σε πραγματικές ανάγκες στην εκπαίδευση, δεν εγγυάται κάποιες προσλήψεις, απλώς διαχειρίζεται μηχανιστικά την ανεργία των εκπαιδευτικών και δίνει φρούδες ελπίδες σε έναν ολόκληρο κλάδο. Γιατί, ας μη γελιόμαστε. Όπως και να γινόταν οι προσλήψεις σημασία έχει ο αριθμός αυτών. Και η τραγική μείωση των διορισμών, οι συγχωνεύσεις και το κλείσιμο σχολείων, η υποχρηματοδότηση, οι απειλές για απολύσεις μόνιμων, ακόμα και οι «επιμέρους» αλλαγές σε σχέση με τις ξένες γλώσσες, τα ολοήμερα κ.ο.κ. αποδεικνύουν ότι δεν έχουμε και πολλά να περιμένουμε. Και το Υπουργείο Παιδείας της Τρόικας, του ΔΝΤ, του Μνημονίου σε καμία περίπτωση δεν περιμέναμε να κάνει κάτι άλλο.

Παρόλα αυτά έχει σημασία να δούμε κάποια σημεία της εγκυκλίου αυτής:

Α. η εγκύκλιος διευκρινίζει και επιβεβαιώνει ότι η δουλειά χιλιάδων ανθρώπων φέτος παραπέμπεται στις Καλένδες, αφού δεν προσμετράται πουθενά. Είναι χαρακτηριστικό ότι είτε δούλεψε κάποιος φέτος είτε όχι βρίσκεται στην ίδια θέση του πίνακα, ενώ οι συνάδελφοι που εργάστηκαν για πρώτη φορά αντιμετωπίζονται ως μηδενικής προϋπηρεσίας. Και όσο παραμένει ενεργή η δυνατότητα επιμήκυνσης της μεταβατικής περιόδου και αυτό το θέμα παραμένει ανοιχτό, λειτουργεί ως το καρότο και το μαστίγιο. Γιατί χιλιάδες άνθρωποι θα δουλεύουν οπουδήποτε, περιμένοντας εκτός του μισθού τα μόρια για τον πολυπόθητο διορισμό, για τον οποίο, όμως, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι δεν είναι όνειρο θερινής νυκτός… Και αν για το Υπουργείο είναι αριθμοί, η μόνιμη και σταθερή δουλειά είναι για εμάς απαραίτητη προϋπόθεση για αξιοπρεπή ζωή, είναι για το σχολείο και τους μαθητές απαραίτητη προϋπόθεση για δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση

Β. Επαναλαμβάνεται η τιμωρητική διάθεση του Υπουργείου μέσα από την ποινικοποίηση της άρνησης αποδοχής πρόσληψης όχι για μία χρονιά, αλλά για δύο. Κάπως έπρεπε το Υπουργείο να καλύψει το γεγονός ότι φέτος πάρα πολλοί συνάδελφοι αρνηθήκαμε να παρουσιαστούμε στην άλλη άκρη της χώρας για ελάχιστες ώρες που δεν εξασφάλιζαν ούτε το ενοίκιο. Ταυτόχρονα, θέτει τη θηλιά στο λαιμό των αδιόριστων εκπαιδευτικών «ή θα δουλέψεις όπως και όπου θέλω εγώ ή δε θα δουλέψεις καθόλου». Επιπλέον, οι περιοχές προτίμησης ελαττώνονται περαιτέρω σε 30. Μπορεί βέβαια να έχουμε το δικαίωμα να δηλώσουμε μόνο 30 α.κ.ω., όμως, δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι οι επιλογές είναι μειωμένες και σε συνδυασμό με την παραπάνω ρύθμιση δυσκολεύουν την κατάσταση ακόμα περισσότερο.

Γ. Απαντώντας στην προηγούμενη αντίδραση ότι δε μας ενημέρωσαν ποτέ πως κάποιοι θα δουλέψουμε με καθεστώς ΕΣΠΑ, το Υπουργείο παρουσιάζεται προνοητικό, σημειώνοντας ότι έχει κάθε δικαίωμα να μας προσλάβει με όποιο καθεστώς θέλει. Και φυσικά οι Ζώνες εκπαιδευτικής προτεραιότητας εισάγονται με αυτόν τον τρόπο. Πάντα το Υπουργείο Παιδείας χρησιμοποιούσε τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς ως το μοχλό πίεσης για να περάσουν αντιδραστικές ρυθμίσεις… Το ίδιο έγινε το 1997 όταν παρουσίασε τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ ως επίλυση στην αδιοριστία, απαξιώνοντας τα πτυχία μας και τελικά φτάνοντας στο ίδιο αδιέξοδο για εμάς που είχε φτάσει και η επετηρίδα, ακριβώς επειδή το πραγματικό πρόβλημα ήταν η έλλειψη διορισμών. Το ίδιο έκανε με την Π.Δ.Σ όταν η λύση σε μια προηγούμενη αδιαφανή διαδικασία πρόσληψης ήταν η ίδια η κατάργηση του προγράμματος. Το ίδιο έγινε με τα νέα ολοήμερα δημοτικά, όταν παρόλες τις ενστάσεις τόσο στην παιδαγωγική εγκυρότητα αυτών όσο ακόμα και στην υλικοτεχνική υποδομή για τη λειτουργία τους τελικά παρουσιάστηκαν ως δώρα που προσέφεραν θέσεις εργασίας. Το ίδιο γίνεται και τώρα.

Δ. Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια: Στην αρχή αυτού του σημείου γίνεται ένα copy paste του 3848 και έπειτα διευκρινίζεται το ισχύον καθεστώς για τη μεταβατική περίοδο. Πέρα του ότι το Υπουργείο μας κλείνει το μάτι και μας λέει ότι ο νόμος για το Π.Π.Δ.Ε. θα ισχύσει και δε θα γίνει όπως το 1997, δε διευκρινίζει τελικά ποια είναι αυτά τα 6μηνα προγράμματα των ΑΕΙ… Λειτουργούν κάπου και αν ναι με ποιους όρους; Τελικά για ποιους ισχύει; Τι γίνεται με τα σεμινάρια ιδιωτικών φορέων που έχουν ήδη ξεκινήσει, το Υπουργείο τα γνωρίζει, αλλά δεν τα έχει κλείσει και δεν έχει βγει να τα καταγγείλει δημόσια; Μήπως αφήνει, όπως και στην ειδική αγωγή, να διαμορφωθεί ένα καθεστώς και μετά απλώς να κάνει τον τροχονόμο στις βεβαιώσεις;;;

Μέσα σε όλα αυτά θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι περσινές κινητοποιήσεις για τη μη διάκριση αναπληρωτών κρατικού προϋπολογισμού και αναπληρωτών ΕΣΠΑ σε επίπεδο μισθολογικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων αποτυπώνονται επιτέλους γραπτώς στην εγκύκλιο. Και θα πρέπει και εμείς να μην ξεχνάμε ότι όταν είμαστε αποφασισμένοι, ενωμένοι και δυναμικοί κερδίζουμε ακόμα και κάτω από δύσκολες συνθήκες.

Από την αυριανή μέρα όλες οι διευθύνσεις και τα γραφεία θα γεμίσουν με ουρές ανθρώπων που θα καταθέτουν άλλη μία αίτηση για δουλειά. Είναι οι ίδιες ουρές που καθημερινά σχηματίζονται στους ΟΑΕΔ, είναι οι ίδιες ουρές που σχηματίζονται σε κάθε δημόσια υπηρεσία ή ιδιωτική επιχείρηση για μία θέση στον ήλιο… γιατί έτσι κάπως φαντάζει πλέον η δουλειά σε μια χώρα που οι άνεργοι κοντεύουν να ξεπεράσουν το 1.000.000, σε μία χώρα που οι εργαζόμενοί της καλούνται να πληρώσουν ένα χρέος που δεν αναγνωρίζουν, σε μία χώρα που πλέον καταρρέει το όποιο ψήγμα κοινωνικού κράτους είχε απομείνει. Δε θα παραδοθούμε έτσι απλά… Και αυτό φάνηκε από τις απεργίες και τις κινητοποιήσεις όλου του προηγούμενου διαστήματος, αυτό φαίνεται σε κάθε πλατεία εδώ και 40 μέρες. Δε θα πληρώσουμε την κρίση τους. Η κυβέρνηση αυτή, που αναγνωρίζεται πλέον μόνο από τους τραπεζίτες και τους δανειστές, πήρε ένα ηχηρό μήνυμα στις 28 και 29 Ιούνη. Το μήνυμα αυτό δεν είναι πλέον μία απειλή στα λόγια… Είναι η δυναμική και η αποφασιστικότητα όλου του κόσμου για ανατροπή!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
adioristoi.blogspot.com , panenadekp@gmail.com, 6994027752

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ-ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Δημόσια Διαβούλευση του υπ. Παιδείας για τον Σχολικό Αθλητισμό


Ξεκίνησε η δημόσια διαβούλευση του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, με τίτλο «Σχολικός Αθλητισμός και δομές Εκπαιδευτικής Υποστήριξης & Αθλητικής Διευκόλυνσης μαθητών-τριών/ αθλητών-τριών υψηλών επιδόσεων».

 Η διαβούλευση θα διαρκέσει έως την Πέμπτη 14/07/2011 και  καλούνται όλοι οι φορείς να συμμετάσχουν ενεργά.

Το κείμενο και επιπλέον ενημερωτικό υλικό είναι αναρτημένα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1080 .

Ο Διευθυντής του π. Γραφείου του Πάγκαλου κ. Καλαιτζής ο επικρατέστερος για τη θέση του Γ.Γ. Θρησκευμάτων του υπ. Παιδείας.


Ο Διευθυντής του πολιτικού Γραφείου του Θ. Πάγκαλου κ. Καλαιτζής θεωρείται , σύμφωνα με πληροφορίες του esos, ως ο επικρατέστερος για τη κενή θέση του Γενικού Γραμματέα Θρησκευμάτων του υπ. Παιδείας.

Η ανακοίνωση του νέου Γενικού Γραμματέα θα ανακοινωθεί από την υπουργό Παιδείας εντός των ημερών.

Υπενθυμίζεται ότι για την επιλογή του Γενικού Γραμματέα Θρησκευμάτων έγινε δημόσια πρόσκληση, μέσω του opengov.


Πηγή

Συνεδριάζουν σήμερα οι πρόεδροι των ΤΕΙ για το Προσχέδιο Νόμου



Στις 12 το μεσημέρι θα συνέλθουν σε αίθουσα του ξενοδοχείου «DIVANI», στην Αθήνα οι πρόεδροι των  ΤΕΙ, προκειμένου να διατυπώσουν από κοινού την άποψη επί του Προσχεδίου Νόμου για τις αλλαγές στα ΑΕΙ, που δημοσιοποιήθηκε απ το υπ. Παιδείας. Εάν χρειαστεί οι πρόεδροι θα συνεχίσουν  τη συνεδρίαση και αύριο Παρασκευή.

Σχετικά με τις αμοιβαίες μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης


Του Αιρετού (ΚΥΣΠΕ) Δ Μπράτη

Με αφορμή ερωτήματα  συναδέλφων σχετικά με τις αμοιβαίες μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της Π.Ε. σας ενημερώνω για τα εξής :

A) Το ΚΥΣΠΕ κατά τη συνεδρίαση στις 2-6-2011 ενέκρινε τις παρακάτω αιτήσεις για αμοιβαία μετάθεση

1.            Μουζάκη Γεώργιο του Ευαγγέλου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ11, του 91ου Δ.Σ Αθηνών του 2ου Γραφείου  Π.Ε. Α΄ Αθήνας, με τον εκπ/κό του ιδίου κλάδου Ψυχογιό Γεώργιο του Νικολάου, του 10/θ  Δ.Σ. Χώρας Άνδρου του 2ου Γραφείου Π.Ε. Κυκλάδων.

2.            Καρακασίδου Αγλαϊα του Γεωργίου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70, του 4ου Δ.Σ Χρυσούπολης του 3ου Γραφείου Καβάλας (Α΄ Περιοχή Μετάθεσης), με την εκπ/κό του ιδίου κλάδου Αντεδάκη Ευαγγελία του Δημοσθένη, του  Δ.Σ. Σ.Σ. Μουριών της Διεύθυνσης Π.Ε. Κιλκίς.

3.            Καρυπίδου Κυριακή του Νικολάου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ16, του 3ου Δ.Σ Κιλκίς της Διεύθυνσης Π.Ε. Κιλκίς, με την εκπ/κό του ιδίου κλάδου Βαϊούλη Βασιλική του Γεωργίου, του 11ου Δ.Σ. Θεσσαλονίκης του 1ου  Γραφείου Π.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης (Α’ Περιοχή Μετάθεσης).

4.            Μαστροβαγγέλη Ελένη του Ιορδάνη, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70, του 3ου Δ.Σ. Μενεμένης Θεσσαλονίκης του 6ου Γραφείου Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης (Γ’ Περιοχή Μετάθεσης), με την εκπ/κό του ιδίου κλάδου Γκουδίνα Σοφία του Κωνσταντίνου, του Δ.Σ. Οφρυνίου Καβάλας του 2ου Γραφείου Π.Ε. Καβάλας (Α΄ Περιοχή Μετάθεσης).

5.            Πέγιου Βασιλική του Ευαγγέλου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ06, του 18ου Δ.Σ Αχαρνών του 1ου Γραφείου Π.Ε. Ανατολικής Αττικής (Β΄ Περιοχή Μετάθεσης), με την εκπ/κό του ιδίου κλάδου Παγώνη Ελένη του Παναγιώτη, του 10ου Δ.Σ. Βόλου της Διεύθυνσης Π.Ε. Μαγνησίας (Α΄ Περιοχή Μετάθεσης).

6.            Ζαχαριάδου Ζωή του Χρήστου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ11, του Δ.Σ Χρυσοπηγής της Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων, με τον εκπ/κό του ιδίου κλάδου Χωματά Δανιήλ του Χρήστου, του 22ου Δ.Σ.  Θεσσαλονίκης του 3ου Γραφείου Π.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης (Α΄ Περιοχή Μετάθεσης).

7.            Αντώνογλου Δέσποινα του Κωνσταντίνου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70, του Δ.Σ. Ασπροβάλτας του 4ου Γραφείου Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης (Ε’ περιοχή μετάθεσης), με τον εκπ/κό του ιδίου κλάδου Τζιουμουρτό  Γεώργιο του Αθανασίου, του 8/θ Δ.Σ. Οφρυνίου Καβάλας του 2ου Γραφείου Π.Ε. Καβάλας (Α΄ Περιοχή Μετάθεσης).

8.            Δούκα Μαρία του Παναγιώτη, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70, του 9ου Δ.Σ. Θεσσαλονίκης του 1ου Γραφείου Π.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης (Α’ Περιοχή Μετάθεσης), με την εκπ/κό του ιδίου κλάδου Πετρίδου Μαρία του Χρήστου, του 3ου Δ.Σ. Πολυγύρου της Διεύθυνσης Π.Ε. Χαλκιδικής

9.            Παναγιωτίδου Παναγιώτα του Χρήστου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70, του Δ.Σ. Λεχόβου του 1ου Γραφείου Π.Ε. Φλώρινας, με την εκπ/κό του ιδίου κλάδου Ζαννίκου Χαριτίνη του Δημητρίου, του Ολοημέρου Δ.Σ. Περδίκκα του 2ου Γραφείου Π.Ε. Κοζάνης.

10.          Σανιδά Ευφροσύνη του Ευαγγέλου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70, του Δ.Σ Φωλιάς Καβάλας του 2ου  Γραφείου Καβάλας (Α΄ Περιοχή Μετάθεσης), με τον εκπ/κό του ιδίου κλάδου Μιμηγιάννη Δημήτριο του Αποστόλου, του6/θ Δ.Σ. Χερσού Κιλκίς της Διεύθυνσης Π.Ε. Κιλκίς.

11.          Τζουνή Κερατσούλα του Τριανταφύλλου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70, του 5/θ Δ.Σ Μυριοφύτου Κιλκίς της Διεύθυνσης Κιλκίς, με την εκπ/κό του ιδίου κλάδου Λιώτη Αλεξάνδρα του Δημητρίου, του 1ου Δ.Σ. Μαρκόπουλου του 2ου Γραφείου Π.Ε. Ανατολικής Αττικής (Α΄ Περιοχή Μετάθεσης).

12.          Κοκκοράκη Παναγιώτα του Ιωάννη, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ16, του 5ου Δ.Σ. Θήβας του 1ου Γραφείου Π.Ε. Βοιωτίας, με την εκπ/κό του ιδίου κλάδου Σκαρλάτου Αμαλία του Γρηγορίου, του 62ου Δ.Σ. Αθήνας του 1ου Γραφείου Π.Ε. Α΄ Αθήνας.

13.          Καρανάσιου Μαρία του Κωνσταντίνου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70, του 1ου Δ.Σ. Νέας Κυδωνίας του 3ου Γραφείου Π.Ε. Χανίων, με την εκπ/κό του ιδίου κλάδου Θεοχάρη Ευτυχία του Αναστασίου, του Δ.Σ. Ριζομύλου  του 2ου Γραφείου Π.Ε. Μαγνησίας (Β΄ Περιοχή Μετάθεσης).

14.          Χίγκα Μαρία του Κωνσταντίνου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70, του Ολοημέρου 6/θ Δ.Σ. Ελαιοχωρίου του 2ου Γραφείου Π.Ε. Καβάλας (Α΄ Περιοχή Μετάθεσης), με την εκπ/κό του ιδίου κλάδου Πατρικιάδου Μαρία του Γεωργίου, του Ολοημέρου Δ.Σ. Νησί Ημαθίας του 2ου Γραφείου Π.Ε. Ημαθίας.

15.          Παππά Ειρήνη του Χρήστου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70, του  Δ.Σ. Μελισσοκομείου του 2ου Γραφείου Π.Ε. Καβάλας (Α΄ Περιοχή Μετάθεσης), με την εκπ/κό του ιδίου κλάδου Καρούτα Χρηστίνα του Κωνσταντίνου, του 6/θ Δ.Σ. Καμπάνη της Διεύθυνσης Π.Ε. Κιλκίς.

16.          Πεδιαδίτη Ειρήνη του Κωνσταντίνου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70 της Διεύθυνσης Π.Ε. Λέσβου, με την  εκπ/κό του ιδίου κλάδου Τριδήμα Καλλιόπη του Πέτρου, του 29ου Δ.Σ. Αχαρνών του 1ου Γραφείου Π.Ε. Ανατ. Αττικής.

17.          Μπογέα Δέσποινα του Διονυσίου, εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ70, του 1ου Γραφείου Π.Ε. Α΄Αθήνας, με τον εκπ/κό του ιδίου κλάδου Πασχαλιά Αστέριο του Ιωάννη, του 2/θ Δ.Σ. Τρικόρφου Μεσσηνίας του 2ου Γραφείου Μεσσηνίας.

Η σχετική απόφαση έχει προωθηθεί  στην  πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, για υπογραφή.

Β) Υπάρχουν και άλλες εκκρεμείς αιτήσεις για αμοιβαία μετάθεση , οι οποίες θα εξετασθούν μόλις ολοκληρωθούν οι υπηρεσιακές μεταβολές από τα ΠΥΣΠΕ (υπεραριθμίες ) , πιθανότατα την επόμενη εβδομάδα.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση θέσεων


Το υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων απευθύνει, μέσω της ιστοσελίδας Ανοιχτής Διακυβέρνησης (http://www.opengov.gr/home/?p=2872), πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσεων στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων είναι η Τετάρτη 20/07/2011.