Παπαχρήστου Δ. Βασίλειος - Χημικός MEd
Στις 17 Ιουνίου 2011 αναρτήθηκε, στις ιστοσελίδες εκπαιδευτικών θεμάτων, το υπ’ αριθμ. 58110/Γ2/20-05-2011 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, με θέμα «Συγκρότηση Επιστημονικών Επιτροπών για την εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών για την Α’ τάξη του Νέου Λυκείου και τη Διατύπωση Προτάσεων για το αντίστοιχο Εκπαιδευτικό Υλικό».
Μερικά απλοϊκά ερωτήματα γεννώνται με την πρώτη ανάγνωση.
1. Πότε δημοσιοποιήθηκε πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος για τις εν λόγω Επιστημονικές Επιτροπές;
2. Δεν θα έπρεπε να έχει δημοσιοποιήσει την πρόσκληση εκδήλωση ενδιαφέροντος, ως όφειλε το Ελληνικό Δημόσιο;
3. Ένας μήνας χρειάζεται, στη ψηφιακή εποχή που ζούμε, από την ημερομηνία υπογραφής της αποφάσεως μέχρι και την ημερομηνία αναρτήσεώς της στον ισότοπο της διαύγειας (http://et.diavgeia.gov.gr/f/minedu/ada/4Α319-89 16 Ιουνίου 2011);
4. Ποιο το έργο της εν λόγω Επιστημονικής Επιτροπής αναφορικά με το «νέο;;;» πρόγραμμα σπουδών χημείας Α Λυκείου αφού:
Α. συγκροτήθηκε μετά την ανακοίνωση του;
Β. είναι ακριβώς το ίδιο με εκείνο που ανακοινώθηκε το 1999;
Υπενθυμίζω ότι το «νέο;;;» Πρόγραμμα Σπουδών έχει δημοσιοποιηθεί με το υπ’ αριθμ. 55168/Γ2/13-05-2011 έγγραφο της Δνσης Σπουδών Βθμιας Εκπσης, δηλαδή επτά ημέρες νωρίτερα από την απόφαση συγκρότησης της επιτροπής και δεκατέσσερις (14) ημέρες νωρίτερα έχει αναρτηθεί στον ισότοπο της διαύγειας (http://et.diavgeia.gov.gr/f/minedu/ada/4Α3Π9-1 02/06/2011).
5. Ποια η αμοιβή των μελών αυτής της Επιτροπής;
Κάθε νουνεχής και με απλή λογική εκπαιδευτικός, μέχρι πρότινος, θεωρούσε ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ενστερνιζόταν πλήρως:
«Το Λύκειο σήμερα έχει ως προς το διδακτικό προσωπικό:
· εκπαιδευτικούς πολύ υψηλής επιστημονικής εξειδίκευσης (το 34.7% των έχουν πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα (μετεκπαίδευση στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό, κατοχή δεύτερου πτυχίου ανώτατης εκπαίδευσης, μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης Master ή Διδακτορικό)»
Μία από τις πολλές ρήσεις της υπουργού Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων την 31η Μαρτίου, ημέρα της εξαγγελίας του Και(ε)νού Λυκείου.
Δυστυχώς οι πράξεις του απέχουν παρασάγγας από τα λεχθέντα τους. Μήπως θεωρούν τους εκπαιδευτικούς ως ανθρώπους «μειωμένης αντίληψης» και εξασθενημένων αντανακλαστικών που μπορούν ανά πάσα στιγμή να τους καταρρακώνουν και να τους χειραγωγούν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου