Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Τι αλλάζει για το Διοικητικό Προσωπικό των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ


Σύμφωνα με το άρθρο 28 του Προσχεδίου Νόμου του υπ. Παιδείας:

Α. Γραμματέας:
1. Του διοικητικού προσωπικού προΐσταται ο γραμματέας του ιδρύματος, ο οποίος είναι πρόσωπο εγνωσμένου κύρους, πτυχιούχος Α.Ε.Ι., οικονομικών ή νομικών ή διοικητικών επιστημών, με πολύ καλή γνώση τουλάχιστον μίας ξένης γλώσσας και αυξημένη διοικητική εμπειρία. Επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα και άριστη γνώση ξένων γλωσσών λαμβάνονται υπόψη κατά την επιλογή του υποψηφίου στη θέση του γραμματέα του ιδρύματος.

2. Ο γραμματέας επιλέγεται για τετραετή θητεία, δυνάμενη να ανανεωθεί για μία ακόμα τετραετία, από το Συμβούλιο του ιδρύματος, ύστερα από σχετική εισήγηση του πρύτανη. Η προκήρυξη της θέσεως του γραμματέα γίνεται από τον πρύτανη και ο διορισμός του με πράξη του πρύτανη που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

3. Θέματα σχετικά με τα ειδικότερα προσόντα, τον τρόπο και τη διαδικασία επιλογής του γραμματέα του ιδρύματος, καθώς και τις αρμοδιότητές του, καθορίζονται με τον Οργανισμό του ιδρύματος.
4. Οι αποδοχές του γραμματέα του ιδρύματος καθορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Β. Διοικητικό προσωπικό του ιδρύματος:
1. Τα μέλη του προσωπικού αυτού ασκούν τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη όλων των υπηρεσιών του ιδρύματος, όπως αυτές καθορίζονται στον Οργανισμό.

2. Το διοικητικό προσωπικό επιλέγεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.2190/1994.

3. Ο διορισμός του διοικητικού προσωπικού γίνεται με πράξη του πρύτανη, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

4. Συμπληρωματικά εφαρμόζονται οι διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου