Από την εφημερίδα Μακεδονία
Κανονικά, αυτό το διάστημα θα έπρεπε να ξεκινήσει η διαδικασία για τη διανομή των βιβλίων στα σχολεία όλης της χώρας, επισημαίνουν στη “Μ” τόσο οι διευθυντές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όσο και οι αρμόδιοι των διευθύνσεων Εκπαίδευσης. Παρ’ όλα αυτά, ειδικά φέτος η διαδικασία αυτή φαίνεται ότι θα είναι ιδιαίτερα αργή και... επίπονη.
Της Στελίνας Μαργαροτίδου
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί, αναφέρουν ότι οι μαθητές των δημοτικών και των γυμνασίων θα αναγκάζονται μέχρι και τον Οκτώβριο να κάνουν μάθημα με φωτοτυπίες, μέχρι να τυπωθούν και να μοιραστούν στα σχολεία τα νέα βιβλία!