Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Στο κόκκινο οι παιδικοί σταθμοί

Από το Έθνος 

ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ

Την πρόσληψη συμβασιούχων ζητούν οι ΟΤΑ. Σε αντίθετη περίπτωση, τονίζουν, θα αναγκαστούν να αφήσουν εκτός σταθμών τα μισά παιδιά που πέρυσι είχαν φιλοξενήσει


Εκατοντάδες βρέφη και νήπια δεν θα φιλοξενηθούν και φέτος στους δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς εξαιτίας των σημαντικών ελλείψεων που αντιμετωπίζουν οι ΟΤΑ σε προσωπικό.

Σπουδές στα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια. Δείτε όσα πρέπει να γνωρίζετε


Η ξενάγηση στα 100 καλύτερα πανεπιστήμια του Λονδίνου ξεκινά από την Αγγλία και το επίλεκτο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Είναι ομοσπονδιακού χαρακτήρα η οργάνωσή του και διαθέτει την... καλύτερη 11άδα αυτοδιοικούμενων πανεπιστημιακών κολεγίων και σχολών, συνεχίζεται με τα υπόλοιπα πανεπιστήμια του Λονδίνου, απλώνεται στα φημισμένα πανεπιστήμια της Οξφόρδης, του Κέιμπριτζ και της αγγλικής επαρχίας και ολοκληρώνεται με την αναφορά στις πανεπιστημιακές μονάδες της Σκοτίας, της Ουαλίας και της Β. Ιρλανδίας.

Στο δισέλιδο αυτό παρουσιάζουμε τα 11 πανεπιστήμια του ευρύτερου πανεπιστημιακού οργανισμού του Λονδίνου και ορισμένα της περιφέρειας που αντικειμενικά παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη ζήτηση ανάμεσα στους Έλληνες υποψήφιους φοιτητές. Για την πλήρη λίστα των κολεγίων και των ινστιτούτων του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, μπείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.lon.ac.uk/colleges.htm

Εκτίμηση για τις βάσεις 2011

Από τον Αγγελιοφόρο


Καταβαράθρωση στην περιφέρεια, ικανή πτώση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και απροσδιόριστοι παράγοντες που θα επιδράσουν στην τελική διαμόρφωση

Παύση καθηγήτριας με αίτημα ΛΑΟΣ

Εκπληξη προκάλεσε σε κάποιους η ενθουσιώδης υποδοχή που ο ΛΑΟΣ επιφύλαξε στο νομοσχέδιο της Αννας Διαμαντοπούλου για την εκ βάθρων αναδιάρθρωση (ορθότερα: αποδιάρθρωση) των ελληνικών ΑΕΙ.

Πρόκειται, όμως, για στάση απόλυτα αναμενόμενη: η επαγγελλόμενη καταστροφή του εμβληματικότερου ίσως δημοκρατικού θεσμού της μεταπολίτευσης, με τη μετατροπή των πανεπιστημίων σε ημιιδιωτικά κολέγια (και δη χρηματοδοτούμενα από το κράτος), την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και -επί της ουσίας- των ακαδημαϊκών ελευθεριών, διά της προβλεπόμενης εκκαθάρισης όσων πανεπιστημιακών δεν είναι αρεστοί στους ιδιώτες επιχειρηματίες που θα στελεχώσουν τα δ.σ. των (τύποις κρατικών) ιδρυμάτων, είναι μια εξέλιξη που ικανοποιεί πάγια αιτήματα της εγχώριας ακροδεξιάς.

Υπουργείο Παιδείας: Απάντηση σε δημοσίευμα της εφημερίδας "Δημοκρατία''

Πριν από λίγες ημέρες, ο ιστορικός κ. Κολιόπουλος παρέδωσε στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας το νέο βιβλίο Ιστορίας της Εκτης Δημοτικού και ανέμενε τυπικά την έγκρισή του για να διανεμηθεί τη νέα χρονιά στα δημοτικά σχολεία.
Έκπληκτος, όμως, ο συγγραφεύς ενημερώθηκε από στελέχη του υπουργείου ότι το βιβλίο δεν εγκρίνεται!
Η... κοσμοπολίτισσα υπουργός Αννα Διαμαντοπούλου δεν ενέκρινε την αντικατάσταση της λέξης «συνωστισμός» με τη φράση «ξεριζωμός των Ελλήνων της Μικρασίας» και η κυκλοφορία του πάγωσε.
Πηγή: Εφημερίδα "Δημοκρατία"

Η απάντηση του Υπουργείου:

ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ 1 θέση ΔΕΠ στο τμήμα Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας

Η Γ.Σ.Ε.Σ. του Τμήματος Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας (αριθμ. συν. 74/30.09.2010) του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, αποφάσισε την προκήρυξη για την πλήρωση μιας (1) θέσης ΔΕΠ

Μια (1) θέση Δ.Ε.Π., στη βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο «Τοπική και Περιφερειακή Ανάπτυξη - Αστική Ανασυγκρότηση».

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Θέσεις του Π.Δ. 407/80 στο Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης


Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θράκης αποφάσισε να προβεί στην πρόσληψη ειδικών επιστημόνων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του Π.Δ. 407/80, για τις εκπαιδευτικές και διδακτικές του ανάγκες για τη διδασκαλία των παρακάτω μαθημάτων για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Θέσεις του Π.Δ. 407/80 στο τμήμα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης

Το τμήμα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θράκης αποφάσισε να προβεί στην πρόσληψη ειδικών επιστημόνων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του Π.Δ. 407/80, για τις εκπαιδευτικές και διδακτικές του ανάγκες για τη διδασκαλία των παρακάτω μαθημάτων για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012: